שליח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תאורה לאי ולשולחן אוכל במטבח כפרי

תאורה לאי ושולחן אוכל – נוטפת מסטייל

 

אין ספק שכדי לבשל ולאכול ארוחה יש צורך בתאורה נאותה, שגם תעניק כמות אור מספקת וגם תתרום לחזות מרחב המטבח או פינת האוכל, באופן שישתלב עם סגנון העיצוב הכללי. באתר של רוזמרין תיהנו ממבחר ייחודי ואיכותי של גופי תאורה לאי במטבח ולשולחן האוכל, שיכולים להתאים לכל סגנון עיצוב קיים או מבוקש, בין אם כפרי, אתני, מודרני, רטרו, קלאסי ועוד.

גופי תאורה לשולחן אוכל או לאי מוצעים על ידינו כפריטים בודדים, גדולים ומעוצבים, או בדמות זרי תאורה עם מספר גופים האסופים ביחד, או כרצועה של מנורות. למשל, תוכלו לבחור עבור תאורה לאי או לשולחן אוכל מנורות תלייה גדולות ומרשימות, המוצעות עם מבחר גדול ויפהפה של חובקים מעוצבים. תוכלו גם לבחור אהיל מזכוכית פתוח או סגור, בקו נקי או מעוטר בסגנון כפרי, רטרו, קלאסי או מודרני, או אהיל רשת מעוצב ממתכת או קש.

כמו כן, תמצאו אצלנו מבחר עשיר ומרהיב של זרי תאורה, המתאימים למשל עבור תאורה לאי במטבח כפרי, מודרני או קלאסי. גופי תאורה אלו מתחברים ויוצאים מהתקרה עם חוט ארוך בכל אורך מתאים, ונאספים לכדי צורה של זר מרשים המסתיים בגוף תאורה מעוצב מזכוכית או קש, בצורות וסגנונות שונים. בנוסף, זרי התאורה מוצעים במספר שונה של גופים, משלושה עד תשעה, ואם תרצו אף יותר.

תפריט נגישות

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלה.
המשך קניות
0