שליח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מנורות קיר

מנורות קיר מיוחדות בשלל עיצובים וגוונים מרהיבים

 

מנורות על הקיר הן ללא ספק פריט תאורה חיוני, המסייע ביצירת מוקדי אור ועניין בחלל, ותורם לעיצוב ולאווירה בחדר. אז אם אתם מבקשים לשדרג את חזות ביתכם עם מנורות קיר מיוחדות, באתר שלנו תיהנו ממבחר מרשים וייחודי של מנורות צמודות קיר במראה אלגנטי ומושקע, עם חזות נעימה וביתית הנעה בין רטרו, קלאסי לעכשווי.

באתר שלנו ממתין לכם מבחר איכותי של מנורות קיר המוצעות בשלל עיצובים וגוונים של גוף המנורה ושל אהיל הזכוכית, וכן קיים מגוון גדול של גדלי מנורות ומרחקים מהקיר. למשל, תוכלו למצוא באתר מנורת קיר מעוצבת שעשויה מפליז איכותי ומעודן בגוון ברונזה או בצבע שחור, או מנורות פליז צבועות בגוונים עכשוויים משגעים, כמו מנטה או ורוד. גם תוכלו לבחור במנורות עם זרועות מתכוונות לכל מרחק מבוקש, מנורת קיר זוגית לרמה גבוהה יותר של תאורה, גופי תאורה עם עיצוב נקי או מעוטר, גוף מנורה בעיצוב ייחודי ללא אהיל, ועוד.

המנורות המעוצבות שלנו גם מוצעות במגוון מרשים של זכוכיות איכותיות בשלל צורות, מרקמים וגוונים. מהמבחר כל אחד יכול לאתר את סוג הזכוכית המתאים במדויק לצרכיו. למשל, תוכלו לבחור באהיל זכוכית פתוח או סגור, במרקם חלק או מגורען, בזכוכית שקופה, ורודה, לבנה, צהובה, בגוון תכלת, ירוק בקבוק, סגול, כתום ועוד. 

תפריט נגישות

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלה.
המשך קניות
0