שליח חינם עד הבית בקניה מעל 350 ₪

חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנויות לבית

חנויות ריהוט לבית מעוצב היטב

 

עם עליית רמת החיים והמודעות לעיצוב בארץ, גברה גם תשומת הלב הניתנת לפריטי הריהוט השונים שבבית. בהתאם לכך, בשוק המקומי פועלות לא מעט חנויות ריהוט לבית, רק שאם תעברו ביניהן תגלו שבסופו של דבר חנויות לבית מציעות סחורה די דומה וחסרת ייחוד. מצד שני, יש בארץ גם כמה חנויות יוצאות דופן המוכרות למביני עניין, ביניהן בולטת חנות לבית של רוזמרין, המציעה דרך האתר מבחר איכותי וייחודי של פריטי ריהוט מעוצבים.

בחנות של רוזמרין מוצעים פריטים יפים ומיוחדים שנאספו עם הרבה תשומת לב והקפדה משלל מקומות בישראל ובחו”ל. זאת, מתוך ראיית הצרכים האסטטיים והפרקטיים של הקהל המקומי, כאשר מרבית הפריטים מאופיינים בקו חמים ונעים לצד חזות ייחודית המדברת בשפה עכשווית של ימינו.

בין היתר, בחנות תמצאו מבחר משגע של גופי תאורה מעוצבים, בדמות מנורות תלייה או מנורות קיר המוצעות במגוון עשיר של גוונים וסגנונות, כולל זרי תאורה מרהיבים, וכן מנורות עומדות, שנדלירים, מנורות צבירה ועוד. כמו כן, בחנות מוצע מגוון מרהיב של שולחנות לסלון כפריטים בודדים או כסטים של שניים או שלושה, המעוצבים באופן יעיל שחוסך במקום. זאת לצד קונסולות אלגנטיות למבואה, שלל כורסאות וכיסאות, מזנונים, מדפים מעוצבים ושפע של פריטי אקססוריז כגון שטיחים, כריות, אבזרים למטבח, מראות, עציצים, שעונים ועוד.

תפריט נגישות

עגלת הקניות0
אין מוצרים בעגלה.
המשך קניות
0